Monday, May 23, 2011

soalan exam "anggarkn jumlah rambut" ??

salamualaik..

aku baru je lepas abis exm paper "Remedial Math" atau dlm BM nye "Pemulihan Matematik", (napok bijok lalu kalu tulis kut BI.. )
mgu ni, mmg mgu t'hebat untk aku & kwn2 sem 5 khasnye kat IP teknik ni, sbbyer ni la dlm sejarah kami exam 4 hari turut-turut tanpa henti.. mcm (Maraton)
tapi hari ni aku nk citer perihal kertas hari ni,,
mmg la x best jwb.. :(
soalan yg aku plng x blh lupe ialah : "anggarkan jumlah rambut di atas kepala" - buat model polya untuk selesaikan masalah di atas..
apekah:????
dlm hidup aku pun x penah duk kire rambut.. kalu solan spot suruh kire biji kacang ijau dalam balang mcm ok lg (walaupun aku rase mcm x logik jgk) tp yg soalan exam ni lg la aku x leh terima kenyataan.. huhhhh


so, all the best untk esok.. 3 papers left.. gambatte!!


rasa hati ; bersin hmpir 30x kot tngh jwb exm, sakit pale otok. 

No comments:

Post a Comment