Saturday, January 8, 2011

hari ke-8

selamat petang sabtu...

ari ni aslnyer plan nk g Tasik Permaisuri jln2 amik mood untk joging (al-sebabnyer nk kurus) tp da lewat sbb baru siap buat BBM untuk maths kat bilik ajiya.. so, aku pum duk je la dpn cik lappy ni smbil belek2 si diari ni, smbil tu g terjah page kwn2 lame yg bru jer follow td..
walaupun kepala otak ni da penat sngt2 lar, tp kalau nk tdo mcm da lewat (5.50p.m), nnti t'lajak2 plop, smpai maghrib.. da seminggu aku duk kat ipg ni, dan da 8 hari bln januari berlalu meninggalkn jejak2nyer yg x blh d kutip semula.. spnjng 8 hari ni mcm2 da aku & kengkawan buat, jalani, hadapi, tempuhi kat kampus ni..MySpace
2/1/11 : g tesco beli brg keperluan t'masuk la sebijik iron baru.. pastu bile aku smpai bilik tngk iron tu x berapa panas,. huh sakit hati, mase try td jurujual kat market TE_ _ _ buat2 panas jer kot, tp bile nk iron baju, suam2 kuku jer rasenyer.. hmmm,, :(
3/1/11 : start kelas untk semester baru.. waa, da sem 5, besar suda!! ari ni juge aku blh amik result exam.. jeng jeng jeng.. result aku jatuh, bnyk jugop ar jth,. syukur kerana aku masih dpt result yg m'gembirakan kedua ibu bapaku..
4/1/11 : kelas mcm biase, jumpe lecturer baru.. ok,. mlmnye aku layan citer Oh! My Lady (lakonan Siwon) ensem abis ar siwonie oppa..
5/1/11 : ari ni pon aku g kls mcm biase jgk, cume kls abis awl skit sbbnyer t/hari da x de lecturer.. aku tepon umie aku ptng tu, umie aku kabo die tugas banjir, (b'tugas d bilik gerakan banjir) jd blk lmbt ckit.. kat terengganu skrng baru strt bnjir, sbbnyer mase bln december ari tu, x bnjir sngt.. da masuk bln january smkn bnyok tmpat yg naik air.. arap2 x dop la kjdian yg x diingini b'laku kat mangsa2 banjir tu.. AMIN
6/1/11 : pagi2 ni sptutnyer GERKO tp, sbb x strt lg, so
ketua kls aku a.k.a Anis, anjak la kls math ke dpn,. tp ari ni kls mmg pack, smpai pukul 4.30 baru abis.. fuhhh, mmg penat.. mlmnyer plop ade p'jumpaan ngn TJN nk bncng pasal aktiviti usrah untk thn ni.. mas'ul da psn, suh cari idea untk usrah & buat krts kerja untk cari murabbi.. tp smpai skrng aku ngn ahli TJN lain xbuat2 lg,.. heeehee, mmg nk kene maroh d incik mas'ul.. sory yer, b4 next meting, ktorang buat.. MySpace
7/1/11 : YAY!! ari jumaat, last day 4 tis week,. aku rase mcm lame sngt nk abiskn seminggu ni,, al-maklumla hati ni separuh kat umah lg,, sbb tu lar dlm kls pon td maen2 je.. tyme 12.15 kami sume da gelisah, sbbnye lecturer kate nk smbung lg smpai 12.30, tp sume mcm da x de mOOd, so miss pon kate ok, we stop here.. hehehe (lega) MySpace mlm ni pun ade plop satu lg sesi ta'aruf ngn ahli klb syakirin yg baru.. aisehh,,
malu kot g p'kenal diri kat dpn bdk2 surau ni.. hohoho, rase mcm setebal karpet dlm surau tu, dn suara pon mcm x t'keluar.. (da sem 5 pon malu lg, cik diari ni.. apa daa!!) yehoooo.. mlm minggu, ape lg, tdo lmbt lar, blk surau tu perot t'sngt la lapor, nsb baik dah suh rumate aku bungkus bihun tomyam, blh la mengisi perot yg da b'nada dering indah ni.. tq rumate..
8/1/11 : wekeend,.. tdo tdo tdo.. tp pagi2 td jgop lar p.cik nk mesin rumput dpn bilik aku,.. saje je nk kacau aku tdo.. huhuhu., tp nk wat camane da mmg rumput da pnjng kene la mesin x kire ari ape pon.. heee, t/hari td lunch mkn nasi putih lauk telur kicap n sayur goreng, mkn smbil tngk hindustan, pastu g bilik ajiya wat BBM.. smpai la skrng ni duk menaip dpn cik lappy ni...
k, that's all 4 today,. adios, sayonara, arigato,
salam..

rasa hati : tyme ni kat umah duk ngadap tibi.. ^^

No comments:

Post a Comment