Monday, March 7, 2011

IC baru la konon

salamualaik..
selamat berblog..
ptng td, aku ngan liza g cucuk duit buat bkln hari esok,
pastu aku pon ajk liza masuk pjbt pendaftaran kat sblh atm tu,..
hajat di hatinyer nk tnye je pasal p'tukaran IC, (tempoh mase dll)
sebab IC aku ni mmg sngt malu nk bwk masuk exam, kalu lecturer check..
(skali tngk mcm anak india muka aku dlm IC tu)

aku pon tnye puan kat kaunter tu, die kate,
blh je nk wat IC ari ni, 
kalu cap jari x de masalah, 2 minggu da blh amik,
kalu cap jari ade masalah sebulan baru blh amik (cap jari pon ade masalah jgk.. hmm)
pastu puan tu suh bagi alamat terkini & no phne.
liz pon tnye, "nnti kalu nk amik gambar, kene pakai tudung gelap la ye?"
puan "yer, tudung awk (liz) ok da, tudung die (aku) x boleh, sbb kaler cerah, kene pakai warne gelap"
dlm hati aku ni.. (hmm, nk pkai tudung awning hitam la, lain sket gmbar IC)
siap jer puan tu isi form, kami pon bayar RM10, 
aku pun tnye "nk amik gmbar bile ye puan?"
puan tu kate "kene amik gambar ari ni la, tp awk kene tukar tudung, pakai tudung warne gelap"
haaaaaaaa... aku ngn liz ni mmg la t'kejut, ingtkn amik gmbr ari lain,
tp ari ni jgk kene amik gambar.. huhu sedey btl x ley nk pakai tdng molek sket..
t'pakse la aku pkai tdng kat pjbt pndaftaran tu.. sedey sedey..

kononnyer IC baru, gambar lain sket,
tp td aku pakai tdng maroon & kurung aku ialah hijau,
mmg la matching.. T_T
gara-gara nak tngk gambar IC aku lebih 'molek' sket, 
aku rase bakal menjadi lebih teruk.... waaaaaaa

rasa hati ; menyesal pegi tnye awl2 kat pjbt pndftaran tu.. huhuhu

No comments:

Post a Comment