Monday, February 21, 2011

bila si "MICHO" menjahit..

.
..
...

salam
ptng td aku & kwn2 ajk perasmian
duk maen jahit2 kain kat makmal jahit
untk bendera warna warni sempena (KOT)
aku x de la nak jahit gune mesin cap "Singer" tu,
sbbnye kat sekolah dolu dolu cekgu x ajor jahit,
sbb tu lar aku x pndai jahit (slhkn guru.. opps)
setakat jahit tangan tu blh ar, tetas benang ker,
tlng gunting ker.. (pro la sume tu..)

hmm, b'balik kpd topik kat ats
"bila si "MICHO" menjahit"
sngt impresive aku tngk si micho ni m'jahit
mmg bagos ar, malu aku sbgai si gadis.. (adehhh)
start drpd gunting-m'gunting,
jahit tepi, iron, jahit baju penuh
wallla,, si micho.. mmg dasat ar korang m'jahit
muke nmpak cam ganas2, tp pndai m'jahit..
(buleh buat menantu blako ^^ )

mungkin aku pon perlu belajar m'jahit jgk,
walaupun jauh d sudut hati
mcm x brape nk minat je pegang mesin jahit..

kotak jahit pinky wan sha :)

hasil jahitan tali putih ; penting walau sedikit.. :)

aksi si micho & si gadis m'jahit baju (gmbr snap curi2.. sory dik)


rasa hati ; micho = misai macho (dipetik dari sebuah lagu)

No comments:

Post a Comment